Kärleksdirektören

Anteckningar om kärlek i allmänhet och på nätet i synnerhet.

måndag, oktober 17, 2005

Vilka har du dejtat?

Happen Mag listade några typer av män alla kvinnor borde dejta för att vara fullärda i dejtingvärlden och kunna välja Den Rätte.

1. Den äldre mannen
2. Den svältande konstnären
3. Den metrosexuella killen
4. The Bad Boy
5. Den snälla killen

Efter en stilla promenad i minnets arkiv kom jag fram till att jag har dejtat dem alla. Jag tror också att den metrosexuella killen var den jag gillade bäst och the bad boy den jag gillade minst. Den svältande konstnären är såhär i backspegeln bara rent outhärdlig och den snälla killen kommer man alltid att gilla. Och så gifter man sig med en salig blandning. Hmmm. Kanske ligger något i det där trots allt.

Möhippa i helgen, underbara tjejer med den bästa och vackraste bruden och en fantastisk dag av glamour. Bruden kommer dessutom att kunna inleda en parallell karriär som popstjärna, snyggare och svängigare studioprodukt får man leta efter. Kärlek till henne.